Even voorstellen nummer 5 Jeffrey Dame

Even voorstellen

In maart 2022 komen de gemeenteraadsverkiezingen er weer aan. Ook de VVD in Alblasserdam is druk bezig voor de verkiezingen. Voorafgaand aan dit proces hebben wij als VVD Alblasserdam een mooie lijst samengesteld. Nummer 5 op de lijst is Jeffrey Dame.

Jeffrey Dame heeft binnen onze fractie de portefeuille veiligheid. Sinds zijn 16e is Jeffrey al bezig met veiligheid. Zo heeft hij in Hardinxveld-Giessendam Buurttoezicht opgericht. Vanaf 2011 tot 2019 heeft Jeffrey bij de Koninklijke Marechaussee gewerkt. Vanaf 2019 is Jeffrey werkzaam bij de Nationale Politie. Daarnaast heeft Jeffrey door zijn ervaring met buurttoezicht, een onderneming gestart opleiden en begeleiden van buurtpreventieteams.

Met al deze ervaring wil Jeffrey ook een bijdrage leveren aan de veiligheid in Alblasserdam. Het jaar 2021 is op gebied van veiligheid een turbulent jaar geweest voor Alblasserdam. Het geweld dat gepaard gaat met ondermijnende criminaliteit heeft helaas ook in Alblasserdam zijn weg gevonden. Daarnaast heeft Alblasserdam ook te maken met andere vormen van criminaliteit en overlast. Jeffrey gaat in 2022 zich namens de Alblasserdamse VVD hard maken criminaliteit en overlast aan te pakken zodat Alblasserdammers zich altijd veilig kunnen voelen in hun woonplaats. Dit alles onder het motto van Durven kiezen, durven doen!

Voor meer informatie over onze plannen met betrekking tot veiligheid vragen wij u verkiezingsprogramma te kijken.